Prace










Monika Szczygieł
Projekt 3
2020








Żaneta Psiuk
Odbicia
2020






Żaneta Psiuk
bez tytułu (plener Pniewy)
2019










Monika Szczygieł
Obrazy wektorowe
2020







Monika Szczygieł
Obrazy wektorowe
2020













Monika Kaźmierska
Litery
2020






Marek Zieliński
bez tytułu
2020









Justyna Wełk
bez tytułu
2020







Monika Szczygieł
Projekt 2
2019













Joanna Włoszczuk
2019








Monika Szczygieł
Obiekt wirtualny
2020








Żaneta Psiuk
Afrodyta
2020






Monika Szczygieł
Projekt 1
2019








Ireneusz Pachliński
bez tytułu
2020







Joanna Włoszczuk
bez tytułu (plener Pniewy)
2019






Piotr Owczarek
bez tytułu 
2020









Julita Antonowicz
Obiekt zauważalny
2019








Warcable to tradycyjne warcaby urozmaicone o dodanie elementów z "dziecięcej układanki". Daje to użytkownikowi większe pole manewru, gdy może wybierać między ruchem pionkiem a ruchem polem, przez co gra staje się bardziej niespodziewana i na pewno trudniej przewidzieć ruch przeciwnika. Jest to prototyp wykonany z laminowanych płyt HDF i MDF w docelowych wymiarach 40 x 40 cm

Monika Kaźmierska
Warcable
2019













Julita Antonowicz
Niedoopisane
2019







Justyna Wełk
bez tytułu
2019






Şeref Arda Erbas
bez tytułu
2019












Monika Szczygieł
bez tytułu
2019






Martin Hvrol
bez tytułu
2019









Dariusz Kopka
Upamiętnianie
2018







Justyna Wełk
Prześwit
2018






Żaneta Psiuk
2018






   






Andrzej Lenarczyk
Potencjał kinetyczny
2017





Motoko Maeda
2018








Roman Sochacki
Totem
2018










Joanna Włoszczuk
Upojone barwą
2018

Praca ukazuje niekonwencjonalny sposób barwienia drewna. Przesiąknięte jest ono kolorem w całej masie,      co podkreśla jego rysunek. Projekt jest kontynuacją moich badań nad metodologią farbowania tego materiału. Wcześniej wykonywałam doświadczenia przy pomocy obróbki hydrotermicznej. Minusem tej techniki jest zużycie dużej ilości energii oraz ograniczenia wielkości materiału. Alternatywą jest wykorzystanie właściwości fizjologicznych drzewa. Przedstawione obiekty są wynikiem eksperymentu polegającego na „napojeniu” drzewa barwnikiem rozpuszczonym w wodzie. Proces ten można porównać do doświadczenia z lekcji przyrody, kiedy to umieszczaliśmy np. białego tulipana w naczyniu z atramentem. Same formy zostały tak wyprofilowane, aby jak najlepiej zobrazować osiągnięty efekt barwienia, dodatkowo obłości mają zachęcać do dotykania.











Katarzyna Ratuszniak

Kaktus

drewno brzozowe, kaktusy

2018












Karina Kaczkowska
Życie się literzy
DPS Lisówki
2018





Marta Kozielczyk
2018









Andrzej Lenarczyk 
2017









Katarzyna Kurowska
Mokosze (fragment)
2017







Motoko Maeda
bez tytułu
2017





Jan Sacha
bez tytułu
2017







Dariusz Kopka
Tabu
2017






Motoko Maeda
bez tytułu
2017






Magdalena Pawlicka
Bazyliszek
2017








Wojciech Iłenda
Osobliwości
 2016






Wojciech Sypniewski
Rama jako element przestrzeni
2016








Dominik Zarzycki
Równowaga i czas
dąb archeologiczny
2016











Andrzej Lenarczyk
Krawędź ciekawości
2016







Katarzyna Gauer
2015









Karolina Goździewicz
Układaki
2015









Piotr Quell
Codzienność
2015









Katarzyna Kurowska
Fetysze
2015








Damian Reniszyn
Formy użytkowe
2013








Mateusz Piestrak
2012






Damian Reniszyn 
Tożsamość krzesła
2012






Mateusz Piestrak
bez tytułu
2013






Katarzyna Kurowska
Autoportrety emocjonalne (fragment)
2014







Monika Gawarecka






Gwenole Couix
Snake hunt (fragment)
2014






Mateusz Piestrak
Każdy kot ma 9 żyć
2013






Sipos Istvan
Dryfowanie
2012







Victor Petric
2012







Antoni Skrok
Mission completer
2013









Kamil Kusy 
2010






 Joanna Zając
 (witraż)






Lucyna Lewandowska




























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz